П"ятниця, 29.03.2024, 10:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт не обслуговується! Нова адреса: http://kurylak.ga/

Головна » 2014 » Липень » 8 » Новини науки
17:52
Новини науки

Придатних для життя екзопланет не існує. Дослідники відзначають, що якщо вони й існують, то їх маса дуже мала. Вчені з'ясували, кому належить РНК снігової людини. Всі надіслані зразки належать або ведмедям, або козлам, або іншим тваринам. Науковці спростували теорію про дурість акваріумних рибок. Виявилося, що рибки пам'ятають події до 12 днів. Вчені розкрили секрети аномальної галактики. У галактиці розгледіли два додаткових спіральних рукави. Результати дослідження шерсті снігової людини. Всього дослідникам вдалося роздобути 57 зразків шерсті.
Дослідники визначили формулу ідеального носа. В ідеалі кінчик носа повинен бути підвішений рівно на 106 градусів. Вчені виявили, що хвіст кенгуру насправді – нога. Зоологи заново вивчили фізіологію австралійських тварин. Астрономи вловили таємничий сигнал з глибокого космосу. Невпізнаний сигнал являє собою сплеск амплітуди електромагнітного випромінювання. У найбільшому інформагенстві США журналістів замінять роботи. Таким чином в Associated Press мають намір підвищити оперативність написання заміток і їх кількість. У США поставили лавки, де можна підзарядити гаджет від сонячних батарей. Мерія Бостона встановила високотехнологічні лавки. НАСА запустило літаючу тарілку. Літальний апарат призначений для польотів на Марс.
Вчені розкрили секрет електрошоку риб. Загальна генетична основа електричних органів у різних риб виявлена американськими вченими. Любов до телевізора вдвічі збільшить ризик передчасної смерті. Дорослі, які проводять перед телеекраном від трьох годин на день, мають удвічі більше шансів померти раніше. Апарат Low-Density Supersonic Decelerator (LDSD) був запущений з берега гавайського острова Кауаї. В Індії визнали дельфінів особистостями і заборонили дельфінарії. Згідно міністерству, дельфіни "повинні мати свої власні особливі права". Науковці створили датчик "мурашок", який визначає емоційний стан. Датчик має високу ємнісну щільність і деформованість.
За матеріалами сегодня.ua

Новітні навігатори використовуватимуть магнітне поле Землі замість супутників  Експерти Національної фізичної лабораторії (NPL), бермінгемського університету та військові інженери з науково-технологічного парку Портон Даун, що працює в інтересах ВПК Великобританії, приступили до розробки навігаторів, яким не потрібні навігаційні супутники.

Графенові нанокоробки - ефективний спосіб зберігання водню. Дослідники з університету Меріленду продемонстрували результати комп'ютерного моделювання, які служать доказом того, що графен, за допомогою електричних полів і впливів іншого роду, може бути "складений" у вигляді акуратної тривимірної герметичної коробки, що служить в якості ємності, яка зберігає невелику кількість водню. Вплив іншого роду може змусити графенову коробку-орігамі розкритися і випустити водень, який може бути використаний як паливо водневих паливних елементів

Станен - матеріал електроніки майбутнього, що може потіснити графен
Цілком імовірно, що графену доведеться трохи посунутися з першого місця п'єдесталу пошани, яке він займає у якості найбільш перспективного матеріалу для створення електронних пристроїв і мікропроцесорів наступних поколінь. А змістити звідти графен зможе новий матеріал, станен (Stanene), який також є матеріалом одноатомної товщини, що складається з атомів олова і фтору. Згідно з розрахунками вчених- фізиків з Стенфордського університету і Національної лабораторії лінійних прискорювачів SLAC американського Міністерства енергетики (US Department of Energy, DOE), цей матеріал може стати першим у світі матеріалом, який проводить електричний струм з 100-відсотковою ефективністю, як при кімнатній температурі, так і при більш високих температурах, при яких працюють кристали сучасних мікропроцесорів.

Нещодавно введений у стрій субміліметровий телескоп ALMA (Atacama Large Millimeter / submillimeter Array), що працює у високогірній чилійській пустелі Атакама у Південній Америці, виявив у Всесвіті об'єкт, що претендуватиме на звання найхолоднішого об'єкта. Йдеться про Туманність Бумеранга. Судячи з даних телескопа, температура туманності складає всього 1 градус Кельвіна або мінус 272,15 градусів за шкалою Цельсія. Цей показник всього на один градус вище абсолютного нуля - мінімально можливої температури.

Прикріплення:
Категорія: Інформаційні | Переглядів: 1029 | Додав: Vlad_Kurylak | Теги: новини науки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Форма входу